Περιλήψεις
Marcο Gastine
(Minimal Films)
Το πρόβλημα της αλήθειας στον «κινηματοτογράφο-αλήθεια»
Η «άμεση καταγραφή της πραγματικότητας» που υπόσχεται ο «κινηματογράφος-αλήθεια» (cinema verite/direct cinema / observational documentary κλπ.) αποτελεί εγγύηση της «αλήθειας» στο ντοκιμαντέρ; Με παράδειγμα το γύρισμα του ντοκιμαντέρ ΘΕΜΙΣ για τα ελληνικά δικαστήρια, θα εκφράσουμε μια άποψη για την αναπόσπαστη σχέση: αναζήτηση της αλήθειας / οπτική γωνία / κινηματογραφική αφήγηση στο «ντοκιμαντέρ του παρατηρητή».<< Επιστροφή στο πρόγραμμα του συνεδρίου