APXAIOΛOΓIKO EPΓO ΘEΣΣAΛIAΣ KAI ΣTEPEAΣ EΛΛAΔAΣ, 2006-2008 |
|||||||||||||
|
Περίληψη ομιλίαςΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ Αιμιλία,
ΖΑΒΟΣ Θανάσης Η έρευνα σε θέματα αξιολόγησης των επισκέψεων παιδιών σε Μουσεία είναι περιορισμένη, παρόλο που συνιστούν την πλειοψηφία του κοινού τους. Η παρούσα μελέτη εξετάζει αν και πώς το είδος της μουσειακής εμπειρίας των παιδιών μπορεί να επηρεάσει τις αντιλήψεις τους για τα Μουσεία. Διερευνήθηκαν οι απόψεις τριάντα δύο μαθητών Δημοτικού σχετικά με τις προηγούμενες εμπειρίες τους και τις προσδοκίες τους για τα Μουσεία, μέσα από δραστηριότητα ζωγραφικής και ατομικές συνεντεύξεις. Στους μισούς από αυτούς εφαρμόστηκε, έπειτα, εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου. Ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι η εμπειρία τους από το πρόγραμμα ήταν θετική, καθώς θεωρούσαν το Μουσείο ως ένα ευχάριστο μέρος, που τους παρείχε την ευκαιρία να μάθουν αρκετά πράγματα.
| ||||||||||||
en/gr | |||||||